פרופיל
'בטר' | שירותי ניהול משרד מתקדמים הוקם ונוסד על ידי אסתי כהן, אם לשלשה ובעלת ניסיון באדמיניסטרציה בכירה וניהול המשרד ובהנהלת חשבונות מעל לעשור שנים ובעלת רקורד עשיר ומיומן בניהול משרדים של החברות מהגדולות במשק.
'בטר' הוקם במטרה לתת לכם העסקים והעסקים הקטנים בפרט, מענה בתחום ניהול והתייעלות המשרד למנוע לכם כאבי ראש בירוקרטיים וניהוליים ולחסוך מכם אלפי שקלים בחודש על ידי העסקת מזכירה בתשלום מלא מה שתוכלו לעשות דרכנו במחירים פחותים ומקצועיות גדולה. ועל הדרך תחסכו בדברים נלווים כגון: ימי מחלה, חופשות, מיסים וכד'.
| בניהול משרד נכון ויעיל תוך מתן דגש על ניהול זמן, העסק מובל להישגים ופריצת דרך |
דווקא אנחנו, בגלל החדשנות
ב'בטר' יצרנו פלטפורמה אשר שונה לגמרי מכל תחום "מיקור חוץ" שניתן בשוק היום, שאומרת, "במקום שאתה תתאים את עצמך אלינו, אנו נתאים את עצמנו אליך" כלומר אותה מערכת שניהלה את העסק שלך כל השנים תישאר זאת שתנהל גם היום. איך זה עובד? אתה תאפשר לנו להתחבר למחשב העסק בכניסה פרטית ואתה תמשיך להרגיש בטוח והכי בבית שבעולם.
חסכון בזמן – אנו ב'בטר' מודעים לחשיבות הזמן בעסק שלך ולשם כך אנו דואגים לנהל אותו בצורה המקצועית והטובה ביותר, אם זה בניהול יומן אשר מתואם עם העסק, אם זה בשליחת תזכורות והודעות אשר מעדכנים אותך online.
אחריות אישית לעסק – התובנה הזאת של מסירות ואכפתיות לעסק, הם המתכון להצלחה. הפכה לאבן יסוד בהתנהלותנו, צוות מזכירות 'בטר' רואה עצמו במידה רבה כחלק מהעסק שלכם ממש, ודואג לו ברגישות ואכפתיות שיכולה להיות רק אצל מי שבאמת אכפת לו מהכסף שלכם.
שירות אישי
ב'בטר' תעמוד מולך מזכירה אחת ויחידה ורק היא תנהל את כל מתן השירות לעסק שלך, אנו לא נשלח אותך מאיש מקצוע אחד למשנהו בתוך המשרד. באופן הזה תרגיש ותהיה בטוח שמטפלים בך באופן אישי.
| שגרירי השירות הטובים ביותר עבורנו הם הלקוחות |
השירות מיועד לכל מי שלא חייב מזכירה במשרד
השירות בבטר מיועד בעיקרו לעסקים קטנים ובנוניים, רופאים מומחים, פסיכולוגים, עמותות, ארגונים, יועצים ולכל מי שלא חייב להעסיק מזכירה במשרה מלאה או שמעוניין לייעל את משרדו בהוצאת שירות מסויים למיקור חוץ (כגון: שרותי גביה וכדו') וכן למעוניינים להפוך את יומן הפגישות שלהם ליעיל יותר ומקצועי.