התקשרו אלינו עכשיו

073-707-7575

  • Facebook
  • Google+
בטר בטר
  • דף בית
  • אז מי אנחנו
  • שירותי Better
    • ניהול קשרי לקוחות
    • שרותי גביה
    • ניהול משרד
    • ניהול יומן פגישות
    • ניהול פיננסי
    • מענה טלפוני
    • ניהול אדמניסטרטיבי שוטף
    • כתובת עסקית
  • מאמרים מקצועיים
  • השאלות שלכם
  • צור קשר
  • דף בית
  • אז מי אנחנו
  • שירותי Better
    • ניהול קשרי לקוחות
    • שרותי גביה
    • ניהול משרד
    • ניהול יומן פגישות
    • ניהול פיננסי
    • מענה טלפוני
    • ניהול אדמניסטרטיבי שוטף
    • כתובת עסקית
  • מאמרים מקצועיים
  • השאלות שלכם
  • צור קשר
בטר
  • דף בית
  • אז מי אנחנו
  • שירותי Better
    • ניהול קשרי לקוחות
    • שרותי גביה
    • ניהול משרד
    • ניהול יומן פגישות
    • ניהול פיננסי
    • מענה טלפוני
    • ניהול אדמניסטרטיבי שוטף
    • כתובת עסקית
  • מאמרים מקצועיים
  • השאלות שלכם
  • צור קשר
  • דף בית
  • אז מי אנחנו
  • שירותי Better
    • ניהול קשרי לקוחות
    • שרותי גביה
    • ניהול משרד
    • ניהול יומן פגישות
    • ניהול פיננסי
    • מענה טלפוני
    • ניהול אדמניסטרטיבי שוטף
    • כתובת עסקית
  • מאמרים מקצועיים
  • השאלות שלכם
  • צור קשר
אז מי אנחנו

אז מי אנחנו

פרופיל

'בטר' | שירותי ניהול משרד מתקדמים הוקם ונוסד על ידי אסתי כהן, אם לשלשה ובעלת ניסיון באדמיניסטרציה בכירה וניהול המשרד ובהנהלת חשבונות מעל לעשור שנים ובעלת רקורד עשיר ומיומן בניהול משרדים של החברות מהגדולות במשק.

'בטר' הוקם במטרה לתת לכם העסקים והעסקים הקטנים בפרט, מענה בתחום ניהול והתייעלות המשרד למנוע לכם כאבי ראש בירוקרטיים וניהוליים ולחסוך מכם אלפי שקלים בחודש על ידי העסקת מזכירה בתשלום מלא מה שתוכלו לעשות דרכנו במחירים פחותים ומקצועיות גדולה. ועל הדרך תחסכו בדברים נלווים כגון: ימי מחלה, חופשות, מיסים וכד'.

| בניהול משרד נכון ויעיל תוך מתן דגש על ניהול זמן, העסק מובל להישגים ופריצת דרך |


דווקא אנחנו, בגלל החדשנות

ב'בטר' יצרנו פלטפורמה אשר שונה לגמרי מכל תחום "מיקור חוץ" שניתן בשוק היום, שאומרת, "במקום שאתה תתאים את עצמך אלינו, אנו נתאים את עצמנו אליך" כלומר אותה מערכת שניהלה את העסק שלך כל השנים תישאר זאת שתנהל גם היום. איך זה עובד? אתה תאפשר לנו להתחבר למחשב העסק בכניסה פרטית ואתה תמשיך להרגיש בטוח והכי בבית שבעולם.
חסכון בזמן – אנו ב'בטר' מודעים לחשיבות הזמן בעסק שלך ולשם כך אנו דואגים לנהל אותו בצורה המקצועית והטובה ביותר, אם זה בניהול יומן אשר מתואם עם העסק, אם זה בשליחת תזכורות והודעות אשר מעדכנים אותך online.

אחריות אישית לעסק – התובנה הזאת של מסירות ואכפתיות לעסק, הם המתכון להצלחה. הפכה לאבן יסוד בהתנהלותנו, צוות מזכירות 'בטר' רואה עצמו במידה רבה כחלק מהעסק שלכם ממש, ודואג לו ברגישות ואכפתיות שיכולה להיות רק אצל מי שבאמת אכפת לו מהכסף שלכם.

שירות אישי

ב'בטר' תעמוד מולך מזכירה אחת ויחידה ורק היא תנהל את כל מתן השירות לעסק שלך, אנו לא נשלח אותך מאיש מקצוע אחד למשנהו בתוך המשרד. באופן הזה תרגיש ותהיה בטוח שמטפלים בך באופן אישי.

| שגרירי השירות הטובים ביותר עבורנו הם הלקוחות |

השירות מיועד לכל מי שלא חייב מזכירה במשרד

השירות בבטר מיועד בעיקרו לעסקים קטנים ובנוניים, רופאים מומחים, פסיכולוגים, עמותות, ארגונים, יועצים ולכל מי שלא חייב להעסיק מזכירה במשרה מלאה או שמעוניין לייעל את משרדו בהוצאת שירות מסויים למיקור חוץ (כגון: שרותי גביה וכדו') וכן למעוניינים להפוך את יומן הפגישות שלהם ליעיל יותר ומקצועי.

שירותי Better
  • ניהול קשרי לקוחות
  • שרותי גביה
  • ניהול משרד
  • ניהול יומן פגישות
  • ניהול פיננסי
  • מענה טלפוני
  • ניהול אדמניסטרטיבי שוטף
  • כתובת עסקית

צור קשר מהיר

אם אתה מעוניין להצליח איתנו, צור קשר


קחו טיפ




  • ניהול זמן טוב יותר בעסק

    א. תעדף את המטלות (סדר עדיפויות, תאריכי יעד, ודרוג חשיבות ביצוע).
    ב. התרכז במטלה אחת בו זמנית.
    ג. דיונים קצרים ערוך בעמידה.

  • לנהל יומן פגישות סטנדרטי

    אין צורך בתכנה מיוחדת, יומן גוגל יעשה לכם אחלה עבודה.. רק אל תשכחו לסנכרן יומנים..

  • שירות הלקוחות

    שים לב! שירות הלקוחות הוא המבחן האמיתי בעיני הלקוח לכל האמירות וההבטחות של החברה, המופיעות באתר האינטרנט, בדוכן בתערוכה ובחומר הפירסומי הנשלח אליו מעת לעת.

  • שירות ושימור לקוחות טוב יותר

    בטחון – גם בטחון פיזי לעסק וגם בטחון עסקי.
    מוחשיות – א. המחשת השירות הניתן ב. עיצוב העסק בצורה יפה ולא מזלזלת.
    תקשורת – שימוש בכל הפלטפורמות הקיימות לצורך התקשרות עם העסק.
    נגישות – כולם רוצים להגיע אליכם, פשוט תתנו להם אפשרות איך.
    מהימנות – עקביות במתן השרות, במחיר, עמידה בלוחות הזמנים ומהירות תגובה.
    הא,,, ועוד אחד, פשוט תיהיו אדיבים זה שווה את הכל.

  • גבית כספים נוחה וטובה יותר

    א. תקפידו על ניהול ועדכון תיקי הלקוחות.
    ב. תמנו איש שאחראי נטו למערכת הגביה.
    ג. תאבטחו את הכסף שלכם.

  • שירותי מיקור חוץ טובים לעסק שלך, נקודה

    פשוט יהיה לכם את כל הזמן שבעולם לעשות את מה שאתם טובים בו.

  • כתיבת מייל

    אם אתם באמצע כתיבת מייל, דו"ח חשוב, סיכום פגישה ו,,,פאך הפסקת חשמל,
    מה אתם עושים. אז קחו כמה טיפים.
    א. אם אתם עובדים עם הלפטופ או הנייד הקפידו תמיד שיהיה סוללה מספיקה.
    ב. אם אתם עובדים במחשב נייח, שימוש באל פסק יעזור לכם הכי טוב
    (סוד קטן, יש גם קטנים יותר זולים ממה שאתם מכירים)
    ג. הקפידו לשמור כל כמה דקות (Ctrl+S) את החומר.
    אתם שוכחים? תזכורת כל כמה דקות תעזור.

  • האתר שלכם כבר ישיש, מהדור הקודם

    תעסיקו מומחה תוכן שכל הזמן יעדכן אותו לצרכים החדשים בשוק,
    לפעמים מילה אחת מעניינת מריצה לקוחות חדשים.

better

עלית הנוער 21/2 ירושלים
073-707-7575
073-769-2811
office@better-o.co.il

אך מגיעים אלינו?
עיצוב ובניית אתרים Interactika
© כל הזכויות שמורות לבטר | שירותי ניהול משרד מתקדמים.
גלילה לראש העמוד