א. תעדף את המטלות (סדר עדיפויות, תאריכי יעד, ודרוג חשיבות ביצוע).
ב. התרכז במטלה אחת בו זמנית.
ג. דיונים קצרים ערוך בעמידה.
לנהל יומן פגישות סטנדרטי
אין צורך בתכנה מיוחדת, יומן גוגל יעשה לכם אחלה עבודה.. רק אל תשכחו לסנכרן יומנים..
שירות הלקוחות
שים לב! שירות הלקוחות הוא המבחן האמיתי בעיני הלקוח לכל האמירות וההבטחות של החברה, המופיעות באתר האינטרנט, בדוכן בתערוכה ובחומר הפירסומי הנשלח אליו מעת לעת.
שירות ושימור לקוחות טוב יותר
בטחון – גם בטחון פיזי לעסק וגם בטחון עסקי.
מוחשיות – א. המחשת השירות הניתן ב. עיצוב העסק בצורה יפה ולא מזלזלת.
תקשורת – שימוש בכל הפלטפורמות הקיימות לצורך התקשרות עם העסק.
נגישות – כולם רוצים להגיע אליכם, פשוט תתנו להם אפשרות איך.
מהימנות – עקביות במתן השרות, במחיר, עמידה בלוחות הזמנים ומהירות תגובה.
הא,,, ועוד אחד, פשוט תיהיו אדיבים זה שווה את הכל.
גבית כספים נוחה וטובה יותר
א. תקפידו על ניהול ועדכון תיקי הלקוחות.
ב. תמנו איש שאחראי נטו למערכת הגביה.
ג. תאבטחו את הכסף שלכם.
שירותי מיקור חוץ טובים לעסק שלך, נקודה
פשוט יהיה לכם את כל הזמן שבעולם לעשות את מה שאתם טובים בו.
כתיבת מייל
אם אתם באמצע כתיבת מייל, דו"ח חשוב, סיכום פגישה ו,,,פאך הפסקת חשמל,
מה אתם עושים. אז קחו כמה טיפים.
א. אם אתם עובדים עם הלפטופ או הנייד הקפידו תמיד שיהיה סוללה מספיקה.
ב. אם אתם עובדים במחשב נייח, שימוש באל פסק יעזור לכם הכי טוב
(סוד קטן, יש גם קטנים יותר זולים ממה שאתם מכירים)
ג. הקפידו לשמור כל כמה דקות (Ctrl+S) את החומר.
אתם שוכחים? תזכורת כל כמה דקות תעזור.
האתר שלכם כבר ישיש, מהדור הקודם
תעסיקו מומחה תוכן שכל הזמן יעדכן אותו לצרכים החדשים בשוק,
לפעמים מילה אחת מעניינת מריצה לקוחות חדשים.